Sveriges Television

Fungerar inte SVT i din TV-box?

Uppdaterad

SVT:s utbud finns tillgängligt i TV-boxar på en mängd olika sätt. Vanligtvis är det tillverkaren av boxen eller din tv-operatör som du behöver kontakta när fel uppstår. Vi kan endast hjälpa till med fel på SVT Play om du har någon av följande TV-boxar:

  • Canal Digital OnePlace
  • Canal Digital HD-Box Smart
  • Telia Arris VIP 5305 
  • Telia Arris VIP 4302
  • Comhem/Boxer TV Hub
  • Nvidia Shield
  • Nexus Player
  • MIBOX3 
  • Vi stödjer även Apple TV 3, 4, HD och 4K.

Om du har en TV-box med Android TV får du gärna kontakta oss även om din tv-box inte är med på listan. Vi kan inte lova att det fungerar men kan undersöka felet.

Här kan du läsa mer om vanliga lösningsåtgärder för TV-boxar och hur du kontaktar oss.

Vid övriga fel, synpunkter eller frågor behöver du kontakta tillverkaren av din TV-box eller din tv-operatör om du har tv-relaterade problem . Om det i sin tur är ett fel på SVT:s tjänster kommer operatören kontakta oss. Här hittar du kontaktuppgifter till några av de större tv-operatörernas kundtjänster:

Teracom
tel. 0771-910085
www.teracom.se

Boxer
tel 0771-211000
www.boxer.se

ComHem
tel. 0771-550000
www.comhem.se

Canal Digital
tel. 0770-332211
www.canaldigital.se

Viasat
tel. 08-52200000
www.viasat.se

Telia
tel. 90200
www.telia.se

Bredbandsbolaget
tel. 0770-777 000
www.bredbandsbolaget.se

Tele2
tel. 0772-252525
www.tele2.se

Sappa
tel. 0774-444 744
www.sappa.se

Serverado
tel. 08-5000 5777
www.serverado.se

Sydantenn
tel. 040-14 18 80
www.sydantenn.se

Relaterat

Guide taggad med: SVT Play Tv-box