Fungerar inte SVT Play i din TV-box?
SVT Play i TV-boxar
SVT:s utbud finns tillgängligt i TV-boxar på en mängd olika sätt. Vi kan endast hjälpa till med fel i SVT Play-appen och stödjer endast SVT Play-appen i följande TV-boxar:
- Canal Digital OnePlace
- Telia Arris VIP 5305
- Telia Arris VIP 4302
- Comhem/Boxer TV Hub
- Nvidia Shield
- Nexus Player
- MIBOX3
- Vi stödjer även Apple TV 3, 4, HD och 4K.
Om du har en TV-box med Android TV får du gärna kontakta oss även om din tv-box inte är med på listan. Vi kan inte lova att det fungerar men kan undersöka felet.
Här kan du läsa mer om vanliga lösningsåtgärder för TV-boxar och hur du kontaktar oss.
Vanligtvis är det tillverkaren av boxen eller din tv-operatör som du behöver kontakta när fel uppstår.
Vid övriga fel, synpunkter eller frågor behöver du kontakta tillverkaren av din TV-box eller din tv-operatör om du har tv-relaterade problem . Om det i sin tur är ett fel på SVT:s tjänster kommer operatören kontakta oss. Här hittar du kontaktuppgifter till några av de större tv-operatörernas kundtjänster:
Teracom
tel. 0771-910085
www.teracom.se
Boxer
tel 0771-211000
www.boxer.se
ComHem
tel. 0771-550000
www.comhem.se
Canal Digital
tel. 0770-332211
www.canaldigital.se
Viasat
tel. 08-52200000
www.viasat.se
Telia
tel. 90200
www.telia.se
Bredbandsbolaget
tel. 0770-777 000
www.bredbandsbolaget.se
Tele2
tel. 0772-252525
www.tele2.se
Sappa
tel. 0774-444 744
www.sappa.se
Serverado
tel. 08-5000 5777
www.serverado.se
Sydantenn
tel. 040-14 18 80
www.sydantenn.se
Relaterat