Sveriges Television

Uppspelningsproblem Telefon-appar

Uppdaterad

Vi rekommenderar att du använder SVT Play-appen på din telefon. Om du använder en webbläsare kan du läsa mer här. 

Innan du hör av dig till oss vill vi att du genomför följande steg. 

IOS 

  1. Kolla din nätverksinställningar
  2. Uppdatera/starta om apparaten
  3. Uppdatera/installera om SVT Play-appen
  4. Rensa cache/historik

Android 

  1. Kolla din nätverksinställningar
  2. Uppdatera/starta om apparaten
  3. Uppdatera/installera om SVT Play-appen
  4. Rensa cache/historik

Kontakta oss 

Om det program/klipp du vill se fortfarande hackar, slutar för tidigt eller inte startar alls är du varmt välkommen att kontakta svtplay@svt.se så ska vi försöka hjälpa dig. Ha gärna med följande information när du kontaktar oss eftersom det underlättar vår felsökning:

  • Enhet + operativsystem
  • App-version (appens inställningar)
  • Om det är problem med appen eller webben
  • Exempel på program där det inte fungerar
  • Om felet förekommer på andra videotjänster
  • Hur länge du upplevt felet



 

Guide taggad med: SVT Play