Uppspelningsproblem Telefon-appar
Uppdaterad
Vi rekommenderar att du använder SVT Play-appen på din telefon. Om du använder en webbläsare kan du läsa mer här.
Innan du hör av dig till oss vill vi att du genomför följande steg.
IOS
- Kolla din nätverksinställningar
- Uppdatera/starta om apparaten (krävs iOS 9.3 eller senare)
- Uppdatera/installera om SVT Play-appen
- Rensa cache/historik
Android
- Kolla din nätverksinställningar
- Uppdatera/starta om apparaten
- Uppdatera/installera om SVT Play-appen
- Rensa cache/historik
Kontakta oss
Om det program/klipp du vill se fortfarande hackar, slutar för tidigt eller inte startar alls är du varmt välkommen att kontakta svtplay@svt.se så ska vi försöka hjälpa dig. Ha gärna med följande information när du kontaktar oss eftersom det underlättar vår felsökning:
- Enhet + operativsystem
- App-version (appens inställningar)
- Om det är problem med appen eller webben
- Exempel på program där det inte fungerar
- Om felet förekommer på andra videotjänster
- Hur länge du upplevt felet